duminică, 24 iulie 2011

Toată lumea ştie că poate bate Steaua » Fotbaliştii Voinţei: "Am pierdut două puncte!"

Radu Neguţ, autorul golului egalizator din meciul cu Steaua, dar şi Nicolae Grigore, căpitanul Voinţei Sibiu, au vorbit după partida de astăzi despre punctul cîştigat în faţa celei mai titrate formaţii din fotbalul românesc. Grigore este de părere că echipa sa ar fi putut chiar să cîştige jocul terminat la egalitate, scor 1-1!

RADU NEGUŢ: "Este un gol imens, pe terenul pe care am debutat acum 14 ani. Am demonstrat că facem tot posibilul să nu fim doar o prezenţă pasageră în Liga 1. Dedic golul familiei mele. Cînd am intrat pe teren m-am gîndit, sincer, că voi marca. Mesajul nostru pentru toate echipele din Liga 1 e că fotbalul înseamnă pentru noi muncă, muncă, muncă şi dăruire".

NICOLAE GRIGORE: "Se pare că deocamdată încercăm să nu fim pasageri în Liga 1, important pentru noi este să nu pierdem. Poate am pierdut două puncte acasă azi, dar şi Steaua a avut ocaziile ei. Respectăm orice echipă vine la noi pe teren, dar vrem să batem pe oricine. În acest moment, Steaua nu este echipa pe care o ştiam cu toţii. Ea rămîne însă o formaţie puternică".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu