marți, 21 iunie 2011

Nu am înţeles nimic din deciziile FRF. Jucăm sau nu baraj?

Voinţa Sibiu a termina sezonul trecut pe locul 4 în Seria Vest a Ligii a II-a dar ar putea să evolueze în ediţia următoare de campionat alături de Steaua şi Dinamo.

Asta deoarece Oradea, Poli şi Gloria nu au licenţe de Liga I, iar salvarea lor poate veni numai de la TAS.

Sibienii se arată nemulţumiţi că în acest moment nu ştiu sigur dacă vor disputa sau nu meci de baraj pentru Liga I. Mai mult, oficialii clubului Voinţa se arată nelămuriţi de şedinţa de ieri a FRF.

"Sincer nu am înţeles ce s-a decis. Aştept să vedem dacă se spune mai clar ce s-a întâmplat şi ce se întâmplă. Luăm în calcul şi acel 1 la sută că s-ar putea schimba ceva. Mă aşteptam să fie o zi cu decizii mult mai serioase şi mă aşteptam ca cei din Comitetul Executiv să iasă cu o hotărâre pe înţelesul tuturor. Repet. Nu am înţeles. Aşteptăm şi noi de la FRF să ştim ce facem în continuare. Pe mine mă interesează doar atât. Dăm sau nu dăm baraj. Să spună clar. Care este decizia?", a spus Hămbăşan pentru liga2.ro.

Acesta e nemulţumit că a fost nevoit să îşi cheme jucătorii la antrenamente imediat după ce s-a terminat sezonul din liga secundă.

"Urmează probabil vreo 2-3 săptămâni de ambiguitate. Nici nu ştim pentru ce să ne pregătim. Pentru liga I? Pentru liga a II-a? Pentru baraj? Nici nu ştim ce să facem. Jucătorii au venit la antrenamente. Acum ce să facem? Trebuia să ne reunim pe 2 iulie, dar uite că nu ştim ce să facem. Nu am nimic cu Poli, cu Gloria sau cu Bihorul, dar trebuie să se ia o decizie corectă", a mai zis Hămbăşan, care e aproape să aducă alţi sponsori la club.

"M-am decis şi cred că rămân la echipă. Suntem în curs de finalizare a unor discuţii clare cu doi sponsori care şi-au manifestat intenţiile clare de a susţine echipa. Până nu ştim însă în ce divizie jucăm şi ce vom face e foarte greu să stabilim clar nişte obiective", a conchis finanţatorul clubului sibian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu