marți, 9 februarie 2010

Baciu: "Mai sunt de pus la punct unele detalii"

Antrenorul echipei sibiene CSU Voinţa, liderul clasamentului Seriei a VI-a a Ligii a III-a, susţine că jucătorii săi mai au nevoie de câteva meciuri de verificare pentru a atinge nivelul pe care şi-l doreşte. El s-a arătat mulţumit de condiţiile de pregătire avute în această iarnă. Totodată, "Bacione" a fost încântat de revederea cu unul dintre antrenorii care l-au ajutat mult în cariera de jucător, sibianul Viorel Hizo, în prezent manager general la Universitatea Cluj.

- Marius, mulţumit de modul în care s-au comportat jucătorii tăi în meciul cu Universitatea Cluj?
- Având în vedere starea terenului şi a vremii, acest meci a însemnat un antrenament reuşit. Un joc care ne dă speranţe, dar mai e mult de lucru. Dacă am bătut pe "U" Cluj nu înseamnă că totul e OK. Mai sunt detalii de pus la punct. Jocul nostru mai trebuie îmbunătăţit. Mai avem însă alte câteva meciuri amicale şi, pe parcurs, sper să ne perfecţionăm, să fim sută la sută pregătiţi pentru retur.
- Cum a decurs perioada de pregătire? La un moment dat era vorba de un cantonament în Păltiniş, dar nu aţi mai ajuns în staţiune...
- Prima etapă a pregătirii pentru retur, una în care am pus accentul pe pregătirea fizică, a fost o etapă grea, dar vreau să îi felicit pe băieţi că au răspuns pe măsură la cerinţele noastre. Această pregătire se va reflecta, cu siguranţă, în jocurile amicale şi, mai apoi, în campionat. Am avut condiţii bune şi aici, la Sibiu, la Stadionul "Municipal". Cazare bună, masă la fel, sală de forţă, mult peste nivelul echipelor din acest eşalon şi chiar peste unele din Liga a II-a. Am efectuat pregătirea aşa cum mi-am dorit şi pentru asta trebuie să le mulţumesc celor din conducere, care ne-au oferit toate condiţiile de care am avut nevoie.
- Ce urmează?
- O perioadă de semi-cantonament, în care vom juca alte 4 meciuri de verificare, două miercurea, două sâmbăta, iar pe 26 februarie începe returul. Sper ca, la acea dată, să fim cât mai bine pregătiţi.
- Lotul e OK?
- Da. Poate mai aducem unul sau doi jucători, dar în mare parte este în regulă. Faţă de retur, am dat înapoi la capitolul experienţă, mai mulţi jucători cu ani buni de fotbal în spate ne-au părăsit, dar în schimbul lor am adus o serie de tineri. Astfel, sper ca jocul nostru să capete mai multă viteză.
- Cu ocazia acestui meci te-ai reîntâlnit cu domnul Hizo, cu care ai lucrat în trecut...
- A fost o reîntâlnire plăcută. Nea Vio a avut un rol important în cariera mea de jucător. Îl respect pentru ce a făcut pentru mine şi profit de ocazie pentru a-i ura "La Mulţi Ani!".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu