duminică, 13 decembrie 2009

M. Baciu: "Mi-am dorit mult un obiectiv îndrăzneț"

Tehnicianul Marius Baciu și-a expus impresiile sale la jumătatea sezonului competițional. Pauza de iarnă a găsit gruparea sibiană CSU Voința în fotoliul de lider al seriei a șasea la o distanță de șase puncte față de următoarea clasată, SESO Cîmpia Turzii.

Marius, cum a fost pentru tine primul tur ca antrenor principal?
Vreau să spun că mi-am dorit foarte mult să avem un obiectiv îndrăzneț. Am vrut din tot sufletul acest aspect. Iar la momentul de față am speranțe că la finalul returului dacă vom avea aceeași încredere din partea conducerii, aceeași liniște la echipă să ne bucurăm de o promovare în liga secundă. Am făcut deocamdată un mic pas spre o performanță, însă nu este terminat campionatul iar dacă vom rămîne concentrați și vom face o pregătire de iarnă bună trebuie să atacăm returul cu mare încredere.

După prima jumătate de sezon ați interpus față de a doua clasată un ecart de șase puncte. Dacă ar fi să vorbim pe cifre, ce înseamnă această distanță?
Dacă ar fi să ținem cont de faptul că la momentul de față ne despart șase puncte plus că avem și avantajul meciului direct pe care l-am cîștigat la Cîmpia Turzii, putem spune ca stăm destul de bine la finalul turului. Însă eu am mai văzut întoarceri, chiar țin minte că în urmă cu cîteva sezoane Dinamo avea 11 puncte în fața Stelei iar în final gruparea din Ghencea a reușit să le ia fața dinamoviștilor. Așa că pînă nu vom fi matematic promovați ar fi bine să nu ne hazardăm în declarații prea mari.

La nivelul lotului se vor aduce înbunătățiri?
Noi pregătim o strategie pentru retur în care probabil se vor regăsi vreo 2-3 jucători care vor veni la echipă. Din cîte am înțeles oficialii echipei au ajuns la un acord cu Beza și Neguț,care vor fi doi jucători foarte importanți pentru noi.

Pe final, hai să vorbim puțin și despre turneul pe care îl pregătești la școala ta de fotbal.
În perioada 18-21 decembrie vom organiza a doua ediție a Cupei iernii, la care vor participa copii pe cinci categorii de vîrstă, născuți între anii 1998 și 2002. Printre echipele care și-au anunțat prezența pot enumera Școala de fotbal Gică Popescu, Academia Hagi, CFR Cluj, Sportul Studențesc sau Kinder Tîrgu Mureș. Jocurile vor avea loc atît pe terenurile de la școala de fotbal cît și la sala sporturilor. La finalul competiției voi organiza un turneu de minifotbal la care vor lua startul echipe de seniori din zonă, printre fotbaliști urmînd a fi prezenți Alin Bănceu, Ghindaru, Pogăceanu sau Militaru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu