miercuri, 4 noiembrie 2009

Lideri până la finalul sezonului

Eugen Pîrvulescu, președintele executiv al echipei CSU Voința Sibiu a mărturisit că își dorește ca gruparea sibiană să rămînă lider pînă la finalul sezonului.


Eugen Pîrvulescu, preşedintele executiv al grupării sibiene, s-a arătat extrem de satisfăcut de victoria înregistrată vineri, pe Municipal, de trupa pregătită de prietenul său, Marius Baciu, succes în urma căruia sibienii au ajuns la 10 meciuri consecutive fără înfrângere. "Am făcut un joc bun. Pe undeva, rezultatul era unul previzibil. Cu toate că terenul a fost greu, alunecos, din cauza ploilor căzute la Sibiu în ultimele zile, noi nu avem voie să facem paşi greşiţi. Mai avem 5 etape până la finalul turului şi va trebui să rămânem foarte concentraţi. Mă bucur pentru această serie de 10 jocuri în care nu am cunoscut înfrângerea pentru că suntem în obiectiv. Suntem lideri şi sper să rămânem pe aceeaşi poziţie până la finalul sezonului competiţional. Chiar dacă timpul a fost nefavorabil, ţin să le mulţumesc celor peste 1.000 de spectatori care au venit la meci şi care ne-au încurajat şi pe care nu vreau să îi dezamăgim", a afirmat Pîrvulescu, completând că nu se pune problema să părăsească curând clubul sibian. "Cu toate că, în presă, au apărut tot felul de zvonuri legate de o posibilă plecare a mea la Dinamo, împreună cu fiul meu,Paul, vreau să vă asigur că sunt doar pure speculaşii; dorinţa mea este de a promova cu CSU Voinţa la finalul actualei stagiuni competiţionale", a mai spus oficialul Voinţei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu