marți, 10 noiembrie 2009

Am făcut cel mai bun meci din tur

Unul dintre oficialii grupării sibiene, Eugen Pîrvulescu, a mărturisit că CSU Voinţa a făcut, la Cîmpia Turzii, cel mai bun meci al său din acest tur şi că, la final, a primit felicitări din partea gazdelor.

Totodată, Pîrvulescu a mai spus că, dacă va câştiga vineri, acasă, cu Gaz metan II, echipa a sibiană are toate şansele să termine prima jumătate a sezonului în fotoliul de lider. "Echipa ne-a făcut o surpriză plăcută tuturor, începând de la conducere şi până la suporteri, care îşi doresc să vadă cât mai curând echipa în liga secundă. Fără falsă modestie, spun că am făcut cel mai bun joc al nostru din acest tur de campionat. S-a jucat excelent, senzaţional, iar acest lucru ne dă încredere că nu am lucrat degeaba şi că începe să se vadă rodul muncii noastre. Am dominat jocul fără niciun fel de probleme, iar la final oficialii gazdelor şi antrenorul echipei din Cîmpia Turzii, domnul Tătăran, ne-au felicitat şi ne-au zis că avem faţă de echipă care merită să promoveze. Pe lângă gol, am mai avut două ocazii foarte mari în prima repriză, prin Suciu, care a scăpat singur cu portarul, şi prin Foro. Chiar dacă suntem lideri, trebuie să rămânem cu picioarele pe pământ, deoarece mai avem câteva meciuri grele până la finalul turului. Nu mai departe de vineri ne aşteaptă un joc foarte greu, cu Gaz metan II; dacă îl vom câştiga, nu cred că vom mai avea cum să pierdem fotoliul de lider, la jumătatea sezonului. Mă bucur şi pentru prietenul meu Marius Baciu. Sper să ajungă antrenor acolo unde a fost ca jucător, la cel mai înalt nivel", a afirmat Eugen Pîrvulescu, directorul executiv al grupării sibiene, care ieri a mai avut un motiv de bucurie. Medieşeanul a fost naşul de cununie al unui nepot de-al său. "A fost o petrecere foarte reuşită, toata lumea s-a simţit bine, iar distracţia parcă a fost mai mare după succesul nostru de vineri, de la Cîmpia Turzii", a mai adăugat Pîrvulescu.

Un comentariu: