vineri, 4 mai 2012

Retrogradare, desfintare??? Noi inca speram si asta vrem sa stiti!

"IliSHOWski » Dubla lui Ilijoski şi golul lui Machado au trimis Sibiul cu un picior în B" arata un articol scris de cei de la gazeta. Pana acum, nu mi-am dat cu parerea despre jocurile Sibiului si am postat articolele in cel mai obiectiv mod posibil. Astazi vreau sa scriu un "monolog" cu gandul ca poate cineva va citi. Dupa cum multi au vazut-o pe Vointa Sibiu ca o echipa "profitoare" care a promovat in anumite circumstante si si-au dat cu parerea ca este o echipa gen Victoria Branesti am aratat ca nu este asa. Am scos niste rezultate frumoase si am vazut din nou in Sibiu, fotbal. Am vazut din nou oameni in varsta si copii care cu un zambet sincer pe fata, se bucura pentru fiecare meci jucat de Vointa. Am dat dovada de o galerie civilizata care se aude mai tare decat tot stadionul din meciurile din deplasare. Am aratat ca suntem una dintre cele mai frumoase echipe din Romania si cu una cu o poveste frumoasa, care o stiti cu totii. Nu multi stiu, ce fericiti eram chiar si atunci cand jucam cu echipe ca Unirea Ungheni sau cand ne bateam la promovare cu SESO Campia Turzi, dar aici nu vreau sa acuz pe cineva. Eram 500 - 1000 spectatori, care veneau la meci. Exista o galerie care si atunci facea deplasari. Era "derbyul" cu Cisnadie. Trecutul Vointei parca s-a uitat, cel putin, de unii dintre voi care erau mandrii cand Vointa a promovat si acum, cand echipa are nevoie de ei, nici nu-i mai intereseaza. Aici am vrut sa ajung! Fac un apel, la cativa dintre cititorii blogului, sa mergem la cele 2 meciuri ramase, daca nu putem macar sa ramanem in liga 1, macar sa ramanem cu o amintire frumoasa si sa multumim jucatorilor care au reinviat fotbalul in Sibiu. Alb-rosii sa tina minte ca aici, in Sibiu, inca se joaca fotbal. PE 8 MAI, LA ORA 18:00, LA STADION!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu