luni, 26 martie 2012

Vointa Sibiu 1 - 0 Sportul Studentesc

Cu o bancă "scurtă", Daniel Isăilă a mutat în a doua repriză în defensivă. A ieşit Ghinga, a intrat Stancu. Ocaziile au apărut tot în careul lui Lungu, însă Zăgrean l-a luat la ţintă pe portar după serviciul excelent al lui Popa (54). Intrat de 10 minute, Stancu a văzut "roşu" după un fault din postură de ultim apărător la Tătar (69). Zăgrean a echilibrat raportul de forţe cu o intrare de K1 la Lungu (73). Sportul a încercat să forţeze egalarea pe final, dar Miron a cules toate baloanele aruncate în careul său.


"Primul meu gol în Liga 1 a fost tot în poarta lui Cezar Lungu, care în tur evolua la Astra. Atunci i-am dat scăriţă, iar acum l-am executat perfect. Sîntem o echipă cu suflet mare. Acest gol îmi dă multă încredere"
Iulian Popa, atacant Voinţa

"Sînt trei puncte extrem de importante pentru noi, care ne dau un moment de respiro. Am făcut o primă repriză foarte bună, iar în actul secund am continuat să jucăm, fără să ne retragem în apărare"
Ioan Hămbăşan, preşedinte Voinţa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu