sâmbătă, 2 octombrie 2010

Sibiul, surpriza ligii a 2-a!

Nou promovata în liga secundă, Voinţa Sibiu continuă să surprindă prin victoria de astăzi 2-1 la Alba Iulia. "Am vent la Alba să nu pierdem, dar din fericire am reuşit mai mult decât speram. Ne bucură această victorie. Am muncit mult şi cred că am meritat să învingem după aspectul jocului şi numărul de ocazii pe care le-am avut. Ţin să felicit jucătorii şi vreau să dedic această victorie întregii familii Voinţa Sibiu", a spus tehnicianul Pelici, la finalul întâlnirii.

Acesta crede că Unirea Alba Iulia nu a ieşit încă din lupta pentru promovare. "Le mulţumesc fanilor de la Sibiu ce au venit să ne susţină, dar şi celor din Alba, care ne-au aplaudat la final. Vreau să urez mult succes Unirii. Au o echipă bună, iar în timp îşi vor găsi cadenţa şi va reveni acolo unde îi este locul", a mai spus tehnicianul Sibiului.

Un comentariu: