vineri, 5 februarie 2010

Hizo: Sper ca Basso sa isi lase amprenta asupra echipei

Fundasul brazilian Josias Basso Lisboa a fost prezentat astazi oficial de conducerea Universitatii Cluj. Jucatorul vine de la Reginna si va fi imprumutat de “U” Cluj pana la finalul sezonului, cu posibilitatea unui transfer definitiv.



Managerul clubului, sibianul Viorel Hizo, a declarat ca noul jucator l-a impresionat prin atitudinea sa in joc si mai ales prin faptul ca si-a dorit sa vina la Cluj pentru o perioada mai mare de timp, nu doar pentru cateva luni.



„Impresarii care i-au adus si pe Acosta si pe Machado l-au adus si pe el, sper sa fi facut o alegere buna, sper ca el sa vina si sa intareasca sistemul defensiv si, mai mult decat atat, sper sa fie un jucator care sa isi puna amprenta asupra echipei”, a declarat Hizo.



Acesta a precizat ca, inainte de a-l aduce pe Basso la Cluj s-a informat foarte bine din mai multe surse, una dintre acestea fiind si chiar jucatorul Universitatii, Machado, fost coleg de echipa cu Basso in Italia.



“Am avut mai multe surse de informatii, mi-am informat din multe surse si cred ca am fler la jucatori. Mi-a placut foarte mult atitudinea in joc, ca nu vrea sa vina pentru trei luni sau patru luni la Cluj”, a adaugat Hizo.



Josias Basso a afirmat ca a acceptat oferta Universitatii, mai ales ca echipa are sanse sa promoveze la finalul sezonului in prima liga. “Ii cunosc Machado si pe Baiano de la Universitatea si nu cred ca este un pas inapoi, pentru ca am posibilitatea sa joc si am ales ca «U» pentru ca am posibilitatea sa ajung cu aceasta echipa in seria A”, declarat Basso.



Basso are 21 de ani, 1,87 metri, este fundas central si a mai jucat la Juventude (2000-2007), Reginna (2008-2010) si Ravenna. Acesta se afla sub contract cu echipa italiana pana in vara anului 2012. Fotbalistul are si cetatenie italiana.



„U” Cluj va disputa maine ultimul meci de pregatire inainte de plecarea in cantonamentul din Antalya. „Sepcile rosii” vor intalni in deplasare echipa de liga a III-a, Vointa Sibiu. Meciul este programat de la ora 12.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu