miercuri, 25 noiembrie 2009

Baciu: "Nu am pierdut niciun punct acasă în tur"

Antrenorul echipei sibiene CSU Voinţa, Marius Baciu, a afirmat că echipa sa a făcut un meci mai modest, dar se bucură că a reuşit să nu piardă niciun punct pe teren propriu, în acest tur.

"Mă bucur că s-a terminat aşa. Trebuia să fim concentraţi până la final. Am jucat destul de slăbuţ astăzi (n.a. vineri). Am scârţâit puţin la organizarea jocului, dar mă bucur că a ieşit aşa, că am luat alte 3 puncte. Suntem neînvinşi acasă, am luat maximum de puncte din meciurile de pe "Municipal". Jucătorii mei au acuzat o oarecare stare de oboseală. E greu să joci 3 meciuri într-o săptămână, mai ales că, la Sebeş, am avut parte de un teren extrem de dificil. Rezultatul contează. Schimbările pe care le-am făcut au adus un plus în jocul nostru", a afirmat Baciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu